Wednesday, December 7, 2011

my pray for u

memandang kamu..
walau dari luar..
senang...
sosok baik seorang insan..
ku cari tahu...bukan kerana cinta..
tapi senang dengan perwatakan polos tapi teguh...
namun ada sesuatu yang buat ku sedih..bukan hanya aku..tapi mereka juga..
yang turut senang dengan watak baikmu..

tiada kata selain doa yang mampu ku utus buatmu..
moga suatu saat cahaya itu sampai kepadamu...
dan kalimah syahadah kau dakap dalam hatimu...
aku benar-benar ingin sosok kuat ini menjadi umat Muhammad ya Allah..
matikan dia dalam Iman dan Ihsan..

yakinku andai Allah kabulkan doa kerdilku ini...
dia bakal jadi hamba Allah yang baik..
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dr Ima said

kepada para pembaca..blog ini wujud atas dasar rasa ingin berkongsi cerita..mostly diambil dari pengalaman peribadi dan selebihnya diambil dari blog-blog yang terpercaya insyaAllah. semoga perkongsian ini berguna. jika tidak saya mohon dimaafkan kesalahan saya. jika ada yang nak copy dari mana-mana post dipersilakan. sesungguhnya yang baik semua datang dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kekurangan saya sendiri atas kehendaknya juga. wallahua'lam